Search

Log in

logo
  • Audit & Assurance
  • Begeleiden bedrijfsverandering
  • Cybersecurity
  • Data & Analytics
  • Governance Risk & Compliance
  • Meerwaarde IT-systemen
  • Optimaliseren IT-investeringen
  • Transformeren IT capabilities
  • Waardecreatie business
Compact
  • Home
  • Over compact
  • Archief
  • columns
  • Contact
  • Abonneren
  • Auteurs

Search

Keyword: Customer Centricity

  • Compact 2022/4 | Digital Trends & Compliance

    How Design Thinking adds value to your digital transformation

    Door: ir. Jill Roelofs | Geert Kriek | ir. Karin Smorenburg

    Design Thinking is buzzing in the market. Especially in the context of the creation of new digital products and solutions,…

  • Compact 2022/2 |

    IT hypes & trends

    Are you customer-centric in name only?

    Five common pitfalls to being customer-centric within Agile ways of working, and how to avoid them
    Door: ir. Jill Roelofs | drs. ir. Celine Hoogendijk | ir. Viola Tjew-A-Sin

    Introduction Customer centricity has been touted as a key driving force for many organizations in the last decade. The continuous…

  • Compact 2016/4 |

    Effectieve data-analyse en klantgerichtheid

    Customer centricity

    Het creëren van een customer-centric organisatie
    Door: ir. Jill Roelofs | Ir. L.Y. Cheung

    De voortdurende verandering van de verwachtingen van de klant en het gedrag in de richting van de digitale en altijd…

Compact

De artikelen in Compact richten zich op de technische, organisatorische en menselijke kant van IT en hebben als doel het faciliteren en bevorderen van kennisdeling en het informeren over ontwikkelingen.
Daarmee is Compact een vakblad voor met name CIO’s, CFO’s, controllers, managers, adviseurs, IT-auditors en accountants die in aanraking komen met IT en IT-gerelateerde onderwerpen. Het blad verschijnt vier keer per jaar en ieder nummer gaat in op een actueel thema.

Over Compact

Abonneren

Compact Magazine

Contact

Recente uitgave

Copyright © Compact 2020 | Disclaimer | Privacy